Întrebări Frecvente și Răspunsuri – Înregistrare Utilizatori Finali

    După ce un Utilizator Final completează Cererea de Participare și o trimite la adresa indicată: manager.inregistrare@osmr.ro, cât durează până primește acces în Sistemul de Înregistrare și Management al Incidentelor (SIMI – OSMR CRM)?

    Răspuns: În cel mai scurt timp posibil, maxim o zi lucrătoare (termenul poate varia în funcție de volumul de Cereri primite), Cererea de Participare va fi procesată și se vor trimite credențialele de logare pentru OSMR SIMI urmând să se parcurgă pașii următori pentru accesul la SNVM.

      Răspuns: Vă rugăm sa consultați Ordinul de Ministru 1.473 din 22.11.2018 pe care îl puteți găsi și pe site-ul OSMR: https://osmr.ro/stabilirea-de-norme-detaliate- pentru-elementele-de-siguranta-care-apar-pe-ambalajul-medicamentelor-de-uz- uman/.

      OSMR are doar responsabilități legate de gestionarea SNVM. Pentru astfel de clarificări vă rugăm să vă adresați Autorităților Naționale Competente.

        Răspuns: Astfel de reglementări legislative nu țin de competența OSMR.

          Răspuns: Nu, DAPP nu trebuie să se înscrie în SNVM. DAPP se înscriu în OSMR, și prin intermediul OBP (On-boarding Partner) urcă în Hub-ul European codurile serializate.

            Răspuns: Parola inițială primită trebuie folosită pentru o singură conectare și ulterior schimbată imediat cu o nouă parolă aleasă de Utilizatorul Final. Această nouă parolă trebuie să conțină minim 12 caractere (literă mare, literă mica, cifră și caracter special).

              Răspuns: În cazul în care Utilizatorul Final (UF) are rol de Administrator, atunci acesta solicită către OSMR, la adresa: suport.cont.snvm@osmr.ro, transmiterea paroleiIar în cazul în care UF nu are rol de Administrator, acesta își va contacta Administratorul, care ulterior va contacta OSMR.

                Răspuns: În acest caz, persoana care are rol de Administrator trebuie să urmarească următorii pași:

                Administrare – Utilizator LUF – selectează LUF-ul blocat – click pe butonul EDITEAZĂ (aflat în dreapta jos) – click pe săgeată – se alege: DEBLOCARE.

                  Răspuns: Pentru Sistemul de Înregistrare și Management de Incidente (SIMI – OSMR CRM) se solicită pe e-mail către OSMR modificarea datelor, la adresa: manager.inregistrare@osmr.ro, iar după confirmarea datelor în SIMI, Utilizatorul Final își face singur modificările respective în SNVM.

                    Răspuns: Dacă se dorește modificarea informațiilor din Cererea de Participare (de ex.: Reprezentant Legal sau Administrator de Cont) se revine cu documentul completat către OSMR, la adresa: manager.inregistrare@osmr.ro .

                    Răspuns: Mai multe detalii despre pașii care trebuie parcurși de furnizorii de soluții IT pot fi găsiți pe pagina web OSMR, la secțiunea Furnizori Software

                      Răspuns: În cazuri de urgență, aplicația GUI (Graphical User Interface) va fi folosită. Sistemul colectează informații din perioada în care nu functionează, când va fi iar în funcțiune, informațiile vor fi disponibile.

                        Ce fac în cazul în care am eroare 403?

                        • Varianta 1: Vă rugăm să folosiți Chrome/Firefox, să verificați dacă sunteți pe link-ul SNVM PROD: https://portal-prod-ro.nmvs.eu și, cel mai important, să deschideți link-ul într-o fereastră de tip incognito.
                        • Varianta 2: Verificați dacă antivirusul a blocat certificatul instalat anterior.

                          Răspuns: User Name-ul este alcătuit din 2 componente: GLN Sediu Central și GLN LUF iar pentru Utilizatorii de tip Administrator acesta este format din GLN Sediu Central/ADMIN.

                          Răspuns: 2 ani de zile de la data emiterii certificatului.

                            Răspuns: Certificatul digital se downloadează de pe link-ul: https://portal-pki-prod-ro.nmvs.eu , acest link îl veți găsi în mailul de confirmare pe care îl veți primi după crearea contului.

                              Răspuns: Administratorul contului Utilizatorului Final va parcurge urmatorii pași:

                              • Click pe Meniu Administrare,
                              • Se alege: Utilizatori,
                              • Se alege Utilizatorul caruia se dorește emiterea unui alt certificat,
                              • Click pe butonul Editează (din dreapta jos),
                              • Click pe sageata de lângă butonul Salvează,
                              • Se alege: Emite un Nou Certificat.Ulterior, noul certificat va fi trimis pe e-mail cu toate informațiile necesare pentru instalare.Cum se poate emite un alt certificat digital?

                              Răspuns: Astfel de reglementări legislative nu țin de competența OSMR. Vă rugăm să vă adresați Autorităților Naționale Competente: Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale, Ministerul Sănătății.

                                Ce se întâmplă când utilizarea scanerului în SNVM GUI duce la blocarea ferestrei conform imaginii de mai jos?

                                Ce se întâmplă când utilizarea scanerului în SNVM GUI duce la blocarea ferestrei

                                Răspuns: Scanerul nu este configurat corespunzator. Pentru mai multe informații referitoare la configurare, vă rugăm să consultați materialul: https://osmr.ro/wp-content/uploads/2019/03/Scanner-and-Software-Configuation-Issues-v-1.0.pdf

                                    Răspuns: Nu. După deblocarea contului, vă puteți loga cu parola setată inițial.

                                    Puteți descărca documentul cu setul de Întrebări Frecvente și Răspunsuri aferente procesului de înregistrare a Utilizatorilor Finali accesând link-ul de mai jos:

                                    Pentru a afla răspunsuri și la alte întrebări, vă rugăm să accesați secțiunea FAQ.